2. 2. 2013

Brownies

Jíte buchtu, ale je to, jako byste jedli čokoládu. Brownies znamená výborné, kypré mlsání s výrazně čokoládovou chutí. Jestliže mám nějaký dezert opravdu, ale opravdu ráda, pak jsou to právě tyhle Brownies. Titulek článku a totografie jsem 14.4.2013 upravila.




Brownies:
- recept je z knihy Jamie Oliver - 30 minut v kuchyni a uvádím poloviční verzi, která výjde pro 2-3  osoby

Suroviny:
1 čokoláda na vaření, 125 g másla, 3 zarovnané polévkové lžíce kakaa, 2 vrchovaté lžíce mouky (použila jsem 1 žitné a 1 normální hladké),  kypřící prášek,100g hnědého krupicového cukru, 2 vejce a ořechy, které jsem měla doma.

Postup:
1.Pekáč jsem vyložila pečícím papírem a zapla troubu. 
2. Všechny suroviny po příslušném odvážení putovaly do robotu, který jsem dostala na vánoce. Pomocí zářícího knoflíku jsem to pěkně roztočila,  díky čemuž vzniklo těsto.
3. Vytvořený zázrak jsem přemístila do pekáče a šoupla do rozpálené trouby na 175°C asi na 20 minut.





12 komentářů:

  1. Zrovna dneska jsem na Brownie měla šíílenou chuť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Absolutně chápu. Já ještě k tomu všemu použila 85% čímž byl výsledek umocněn :)

      Vymazat
  2. Neznam nikoho komu by nechutnalo brownies!
    A pokud je to recept podle Jamieho, tak to nemuze byt nic lepsiho na svete!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je, nejlepší na světě je krásný polibek, krásného, charismatického a inteligentního muže ve vydařeném dni ;) :P
      Ačkoli, tahle buchta byla fest geniální, už když jsem ochutnala těsto, musela jsem se krotit...

      Vymazat
  3. Mohla bych se zeptat - to je asi menší plech než klasický? Popř. jak velký? A jde se s tím poprat bez robota (když bych čokoládu nějak rozmlátila? :-D Díky Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozměry formy jsou 14x24 nebo tak nějak. Bez robota to půjde v pohodě, osobně bych ve víru improvizace zkusila struhadlo (?) nebo lépe zaklepat na sousedku... :)

      Vymazat
  4. Snad se s tím nějak poperu, děkuju za odpověď :)
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych se zeptat tím kypříčím práškem se rozumí celé balení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za neupřesnění, půlka určitě bude bohatě stačit. :-)

      Vymazat
    2. Děkuji, určitě recept vyzkouším:)

      Vymazat