Čokoládová pěna podle Nigelly Lawson

Trochu sladší a velmi jednoduchá verze čokoládové pěny, která se skvěle hodí k povídání a hořekování nad světem s kamarádkou. :)



Čokoládová pěna
- množství, které uvádím je na tři bohatší porce ve skleničkách na whiskey

Suroviny
75g marsmalow, 25g másla, 1 čokoláda na vaření, 2 lžíce horké vody, 142g smetany ke šlehání


Postup:
Do kastrůlku jsem si odvážila bonbony  máslo, vodu, nalámala čokoládu a celou směs jsem při mírném ohni rozpustila. V misce jsem ušlehala smetanu a spojila obě směsi dohromady. V tuto chvíli mě polil studený pot. Směs se totiž rozpustila jako moje ideály z mládí. Nicméně jsem to nevzdávala s tím, že pokud pěna v ledničce neztuhne, budeme hold mít horkou čokoládu.  Pěna však ztuhla a tak jsem ji nazdobila zbylým marshmalow. Příště si počkám, až mi obsah kastrůlku vychladne...


Komentáře

  1. mňááám keby som nepotrebovala schudnúť hneď ju spravím :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co takhle ji udělat ke kolektivnímu obědu o volném dni a pak vyrazit společně na procházku/bazén ... ? :)

      Vymazat
    2. no to by šlo :-) , vyzerá to božsky.....

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky