6. 2. 2013

Fazole s javorovým sirupem podle Deníku Dity P.

Fazole s javorovým sirupem jsou klasickým receptem dnešní doby. Moderní vaření, stoupnete ke kuchyňské lince a do půl hodiny i s pomytým nádobím máte docela chutné jídlo. Protože si kupuju chleba, který je podle mého naprosto výborný, vynechala jsem při jeho přípravě  prolévání javorovým sirupem a následné opékání v troubě, jak uvádí recept.


Fazole s javorovým sirupem

- nerada používám slaninu a olej zároveň, proto jsem si slaninu vyškvařila, z čehož mi vznikl tuk a na tom jsem orestovala uzené
- z mého blogu musí být jasné, že si s vážením moc nelámu hlavu, nelámala jsem si ji ani tentokrát
- suroviny, které uvádím, jsou cca na tři porce
- na rozdíl od receptu jsem neměla potřebu přidávat vodu/hovězí vývar...

Suroviny
konzerva červených fazolí, konzerva bílých fazolí, slanina, uzené, cibule, cca 125 ml passaty, cibule, dijonská horčice, worchesterská omáčka, javorový sirup, sůl, chleba k podávání


Postup:
1. Přecedila jsem konzervy fazolí a odložila si je bokem.
2. Rozpálila jsem hlubší pánev a co nejrychleji suroviny pokrájela na příslušné části, a to slaninu, cibuli a uzené.
3. Na rozpálené pánvi jsem orestovala nejprve slaninu, cibuli a posléze potkal stejný osud i uzené.
4. Jakmile bylo orestováno, ztlumila jsem sporák, přidala hořčici, worchester, passatu, fazole, javorový sirup a trochu soli. Krabičku od passaty jsem rozstřihla, nalila do ní vodu, vlila k fazolím a ještě chvilinku povařila.



3 komentáře:

  1. :) Zatím nejlepší recept z celé kuchařky!!!! Dělala jsem o víkendu a porce pro 6 zmizela ve dvou chlapech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ale je to super kompliment, když člověk navaří a kotel jídla zmizí, že by se i kaprfíld divil, což? :-) Jinak ono paní Pecháčková má dobré recepty. :-)

      Vymazat
    2. No to má :) Vařím celou její kuchařku :) Recept po receptu. Fazole mají číslo 19 :D

      Vymazat