27. 2. 2013

Frankfurtská polévka

Cesta autobusem se táhla, jako týden před výplatou a já si pročítala kuchařku Viléma Vrabce. Velmi mě zaujal recept na Frakfurtskou polévku. Výživná, poctivá polévka ze suroviny, které mám doma s dobou přípravy třicet minut. Všechny suroviny jsem měla doma a pořizovací cena není nikterak nákladná.



Frankfturtská polévka

Suroviny:
kapusta, frankfurtské párky, cibule, máslo, mouka, sůl

Postup:
1. Kapustu jsem nakrájela na nudličky a spařila horkou vodou.
2. V hrnci jsem rozpustila máslo a na něm podusila spařenou kapustu, ke které putovaly na kolečka nakrájené párky.
3. V dalším hrnci jsem vytvořila zásmažku, zalila ji vodou a nechala dvacet minut povařit.
4. Uvařenou vodu se zásmažkou jsem přelila ke kapustě a párku a přibližně pět minut vařila společně.
5. Polévku jsem dosolila a protože to potřebovala ještě zjemnila trochou másla.



Žádné komentáře:

Okomentovat