Kuře Cacciatore

Nepochybuju o tom, že nadšení z Jamieho Olivera musí být na mém blogu v poslední době znát. Výjimkou nebude ani dnešní příspěvek inspirovaný pořadem Jamie dělá ještě rychlejší minutky.




Kuřecí Cacciatore
- pokud stejně jako já použijete místo čerstvého stromku rozmarýn, který jste si během dovolené natrhali pod zářícím sluncem, myslete na to, jak ho vytáhnete z jídla. Lovení jehliček lehce tlumí radost...

Suroviny
Kuřecí stehna, hlíva ústřičná, žampiony, sůl, rozmarýn, 2 ančovičky, červená paprika, černé olivy, slanina, česnek  červené víno, passata (rajčata v konzervě)

Postup:
1. Pánev jsem postavila na sporák a rozpálila ji.
2. Kuřecí maso, nakrájené na menší kousky jsem přidala do rozpálené pánve s trochou olivového oleje a restovala.
3. Dále jsem do pánve přidala asi 125g hlívy, žampiony, posolila, přidala rozmarýn a všechno zamíchala.
4. Aby nebylo zelenině a kuřecímu masu v pánvi smutno, přidala jsem k nim ančovičky, červenou papriku, černé olivy, česnek, zalila asi sklenkou červeného vína a s hrůzou zjistila, že nemám passsatu, jak jsem si myslela. Protože však mám doma vždycky několik konzerv rajčat, byla jsem zachráněna....
5. Všechno jsem ještě chvíli nechala povařit, dochutila a posypala sýrem pro radost.




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky