24. 2. 2013

Makrelová pomazánka

S Míšou jsme skočily ještě do hypernovy, aby naše ledničky nezely prázdnotou a z pupků se neřinul pazvuk kručícího břicha. K velké radosti obou měli zlevněnou makrelu, takže jsem jsem mohla konečně vyzkoušet makrelovou pomazánku. Byla moc dobrá, jemná s masitou chutí. Chtělo by to slevňovat uzenou makrelu častěji...






Makrelová pomazánka
- pomazánka je velmi volnou adaptací na makrelovou pomazánku z knihy Chléb v hlavní roli

Co jsem potřebovala:
1 uzenou makrelu, asi třičtvrtinu olešnického tvarohu, máslo, trochu citronu, sůl.

Jak to probíhalo: 
1. Absolvovala jsem zkoušku trpělivosti s názvem obrání ryby. 
2. Popadla jsem robot, dala do něj rybu, máslo, tvaroh a všechno pečlivě rozmixovala. 
3. Podle potřeby jsem dosolila, rozředila mlékem a zakápla citronem. 


Dotaz závěrem: Taky nakupujete potraviny s blížícím se koncem doby minimální spotřeby? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat