Salát z černé čočky beluga s rajčaty a fetou

Během letní návštěvy Vídně jsem si koupila černou čočku, jenže už byl únor a já pořád netušila, co s ní. Když tu jsem objevila recept na tento salát. Po smíchaní několika surovin, se mi pod rukami objevilo docela dobré a zdravé jídlo.



Salát z černé čočky Beluga s rajčaty a fetou
- věřím, že pokud použijete balkánský sýr místo fety, svět se nezboří...
- pokud se rozhodnete černou čočku vyzkoušet a nechystáte se do Vídně, určitě pořídíte v DM
- původní recept jsen našla zde

Suroviny:
černá čočka, cherry rajčátka, feta, červená cibule, česnek, olivový olej, citronová šťáva, koriandr (já rebelsky použila zamraženou petrželku)


Postup:
1. Do malého kastrůlku jsem dala vařit čočku.
2. V mezičase vaření jsem si nakrájela cibuli na plátky, rajčátka na čtvrtinky a fetu na menší kousky.
3.. Uvařenou (ne rozvařenou) čočku jsem dala do misky, přidala sůl, olivový olej, cibuli, rajčátka, sýr a vůbec všechny suroviny.
4. Jala jsem se obsah misky promíchat, ochutnala podle potřeby dochutila.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky