10. 2. 2013

V zajetí marnotratnosti - Ostrava

Po 4 dnech u volební komise je jisté, že v únoru bude náhled do peněženky o něco veselejší, proto jsem se rozhodla nakoupit suroviny/věci, které bych si obvykle nekoupila. Jistě přibude více věcí, ale dovolte, abych se pochlubila svými aktuálními nákupy.

Na vanilkový extrakt jsem měla spadeno už delší dobu.



Mám moc ráda cosmopolitan, proto jsem neodolala a při nákupu přihodila do košíku i tuhle plechovku. Spíš, než jako oblíbený drink, chutnal nápoj jako pití, které jsem si kupovala ve Finsku, ale ani to není špatné. Každopádně příště si koupím raději brusinkové Frisco a na drink si zajdu do Absolut baru v Brně.





Samozřejmě v nesměl chybět ani kousek mojí oblíbené Gran Moravie. Mám ten sýr  prostě ráda.



Vždycky, když se koukám na televizní program o vaření, kuchař elegantně nastrouhá sýr přímo nad hrncem. Od včerejška si takhle lebedím i já a zatím se opravdu raduji





2 komentáře:

  1. Achjo, škoda že v našem M.S. neprodávají jídlo, vždycky, když se dostanu do pražského nevím co bych dřív vykoupila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to je možná i dobře :) Aspoň ušetříš. :)

    OdpovědětVymazat