Žemle s müsli

Tyhle žemle jsem si ihned oblíbila. Nevěřila bych, jak fajn může být müsli ve slaném pečivu. Recept mám z kuchařky Chléb v hlavní roli.



Žemle s müsli
- obvykle peču poloviční porci, které má být podle kuchařky na 10 žemliček, mi z toho však vychází 5...

Suroviny:
250g celozrnné jemně mleté pšeničné mouky, 100g neslazeného müsli, 1 sáček sušeného droždí, 1 lžička cukru, 1lžička soli, 3 lžíce oleje, 175- 225 ml vlažné vody

Postup:
1. Mouku, müsli, droždí, cukr, sůl a olej jsem promíchala a přidávala vodu, tak abych neměla těsto moc tuhé. V kuchařce psali, že může mít lehce lepivou konzistenci, takže jsem danou informaci brala v potaz.
2. Z vykynutého těsta jsem tvarovala kuličky, kladla je na pečící papír, potřela vodou a pekla v troubě vyhřáté na 190°C, dokud nezezlátly.


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky