Carpaccio z červené řepy s balkánským sýrem

Velmi ráda ochutnávám jídlo mimo domov. Zkouším restaurace, bufety, jídelny zdravé výživy (...). Většinou narazím na dobré jídlo. Moudré přísloví však praví něco o tom, že ne každý den je posvícení a tak jsou chvíle, kdy moje chuťové buňky potřebují rehabilitaci. V takových případech se vydám buď Ke Koplíkům na salát s vigniarette nebo sáhnu po carpacciu z červené řepy. Můj osvědčený recept, který vždycky potěší. :)






Carpaccio z červené řepy

suroviny na 1 porci:
2 menší, uvařené, červené řepy, malá kostka balkánského sýra
na dresing
vinný ocet, trochu sušeného tymiánu, olivový olej, sůl

Postup:
1. Z vinného octa, tymiánu, olivového oleje a soli jsem si připravila zálivku.
2. Balkánský sýr jsem rozkrájela na malé kostičky, položila na pánev a nechala vedle sporáku.
3. Červenou řepu jsem oloupala, naporcovala na drobné plátky, které si ještě pro pohodlnější konzumaci překrajuju na půl kolečka.
4. Balkánský sýr jsem orestovala na pánvi a dala do misky spolu s řepou, zálivkou a vše promíchala. Pro radost jsem salát ochutila trochou bazalky. 

Film je sice až kýčovitě pubertální, ale písnička se mi moc líbila :)


Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Chutná :) A na chuti ještě trochu přidá, když se použije při vaření lehce cukru a octa :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky