Indický mrkvový salát

Sychravé odpoledne v půlce března. Ani psa by ven nevyhnal. Teplota se pohybovala těsně nad hranicí mrazu, což způsobilo můj návrat do tepla domova ve značné promrzlosti. Rozhodla jsem se zalézt pod peřinu a koukat na Jamie vaří doma. Když začal připravovat mrkvový salát, bylo rozhodnuto. Klasický šlágr školních jídelen sice miluju, ale chtěla jsem se naučit mrkvový salát i naslano. Suroviny byly doma a chutná večeře vždy přijde vhod.






Indický mrkvový inspirovaný Jamie Oliverem

- salát je výborný, ale příště mi bude chutnat více bez masa, proto popis jeho přípravy vynechám
- místo doporučovaného naan chleba jsem si zapekla tortillu se sýrem
- v případě, že bych neměla garam masalu, která je snadno k sehnání v Tescu nebo Hypernově, po
- kdo chce vidět mistra v akci, rozklikne si si odkaz

Suroviny
mrkev, drcený kmín, šalotku, zázvor, sůl, citronovou šťávu, olivový olej, hladkolistou petrželku
tortilu, sýr, trošku olivového oleje


Postup:
1. Popadla jsem mrkev, škrabku na brambory a rozjela škrábací krasojízdu.
2. Šalotku jsem nasekala nadrobno a přidala k mrkví.
3. Aby nebylo šalotce s mrkví smutno, nastrouhala jsem k nim zázvor a dodala ostatní suroviny.
4. Vše jsem důkladně promíchala a podle potřeby osolila.
5. Osud tortilly byl zpečetěn rázným přeříznutím vejpůl, naplněním čtvrtiny sýrem přeložením a opečením na palačinkové pánvi.

 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky