3. 3. 2013

Mrkvová polévka s červenou čočkou

Byl večer, přišla jsem unavená domů. Bylo třeba uklidit i počítač skýtal ještě několik restů, které bych měla splnit. Ke všemu jsem byla hladová a chtěla něco zdravého k jídlu. Podobné situace známe bezesporu všichni. A zrovna pro tyhle chvíle se hodí mít v zásobě recept,  o kterém bude dnešní povídání - pojídání :)



Mrkvová polévka s červenou čočkou
- polévku jsem jedla s chlebem naan, který měli slevněný v Marks and Spencer, určitě však bude dobrá i bez něj :)
- původní recept jsem našla tady


Suroviny:
mrkev, červená čočka, kmín, asi dva panáky mléka, ideálně zeleninový vývar, trocha oleje, sůl, kmín, chilli (já použila sušené papričky)


Postup:
1. Na pánvi jsem opražila trochu drceného kmínu a kousíček chilli papričky. Chilli, které mám doma pekelně pálí a neměla jsem v plánu plivat oheň, jako drak z pohádky.
2. K lehce opraženým surovinám jsem přikápla trošku oleje, orestovala na něm čočku a na kolečka pokrájenou mrkev.
3. Vše jsem zalila vodou, trochou mléka a nechala povařit, jakmile byl vařící proces dokonán, chopila jsem se ponorného mixéru a divoce mixovala.
4. Hotovou polévku už stačilo jen podle potřeby dosolit, přidat lehce jogurtu a vychutnat si.


Žádné komentáře:

Okomentovat