Špagety Carbonara

Projížděla jsem nabídku restaurací na obědová menu a přemýšlela, co si uvařit. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového, ale i zároveň známého. A protože v ledničce byl parmazán, slanina a vajíčka, rozhodla jsem se pro Carbonara (skloňuju to správně?).  Přiznám se, že při konzumaci špaget není elegance zrovna mojí silnou stránkou, takže raději volím jiná jídla. Na druhou stranu - to, že mi něco nejde, neznamená, že to nemůžu zlepšit... :) Navíc tahle úprava těstovin mi zachutnala. Pan Ridi ji doporučuje po dlouhých nocích u sklenic vína...
A protože fotka mohla dopadnout lépe, dovolím si začít písní:


Špagety Carbonara
- původní recept jsem převzala zde

Suroviny na jednu porci:
2 žloutky, parmazán, slanina, sůl, trocha vody z těstovin, špagety

Postup:
1. Do varné konvice, kterou mi matička vyhrála v tombole na plese svazu zahradkářů (hurá), jsem nalila vodu a spustila proces vaření vody.
2. Jakmile byla voda vřelá, přelila jsem ji do hrnce, osolila a přidala špagety
3. Slaninu jsem nakrájela na drobné kostičky a ty do hněda opražila na pánvi.
4. Do hrníčku jsem si rozklepla dva vajíčka, lžící oddělila žloutky a dala je do misky.
5. K vajíčkům jsem nastrouhala parmazán, nasypala trochu soli, přidala naběračku vody z těstovin a vše vidličkou rozkvedlala.
6. Uvařené těstoviny jsem ještě seznámila se slaninou na pánvi, směsí vajíček a bylo hotovo. :)



Komentáře

  1. Mňam,a když se slaninou opečeš ještě na kroužky nakrájenou cibulku, to teprve bude vůně a chuť, příště můžeš vyzkoušet...:))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky