Zapečené těstoviny se špenátem a kuřecím masem

Nedělní oběd se mi opravdu svátečně vydařil. Úžasné zapečené těstoviny s výborným kuřecím masem, ještě lepším špenátem v lahodné - jemné smetanové omáčce. Připadám si trochu, jako bych se rouhala, jenže ono mi fakt chutnalo. Dokonce tak, že jsem do sebe nacpala tři menší porce. Což mělo za následek skutečnost, že jsem se sotva unesla. Naštěstí mě čekala tuze dlouhá procházka, takže si svědomí mohlo lehce ulevit :)



Zapečené těstoviny se špenátem a kuřecím masem
- polední dobou jsem si nějak oblíbila těstoviny z DM...
- inspiraci jsem čerpala zde

Suroviny:
těstoviny, smetanu, špenát, kuřecí maso, cibuli, sůl, olivový olej, gran moravii

Postup:
1. Dala jsem vařit těstoviny.
2. Špenát jsem spařila horkou vodou, okamžitě zchladila studenou a pokrájela.
3. Cibuli jsem pokrájela na drobno, kuře na kostičky a vše jsem orestovala na pánvi s kapkou olivového oleje.
4. Jakmile bylo orestováno, vše jsem zalila smetanou, osolila a přidala špenát.
5. Uvařené těstoviny jsem zamíchala s ostatními surovinami, vložila do zapékací misky, doladila Gran Moravií a zapékala na 175°C.




Dneska si dovolím přidat hudbu, u které se mi dobře soustředí. Za stejným účelem ještě používám Asian Dub Foundation:) 


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky