Bulharská Sarma

Mezi má opravdu oblíbená jídla patří Bulharská Sarma. Dokud jsem nezkusila, nevěřila jsem, jak výtečná kombinace je kysané zelí s rajským protlakem a zakysanou smetanou. A ty kapsičky ze zelí plněné mletým masem s rýži jsou taky výtečné :)





Bulharská Sarma

Suroviny:
hlávka zelí, mleté maso, rýže, sůl, cibule, kysané zelí, kysaná smetana, rajčatový protlak. sůl, pepř

Postup:
1. Do jednoho kastrolku jsem dala vařit rýži do druhého vodu na zelí.
2. Listy zelí jsem loupala tak, abych z nich posléze mohla tvořit psaníčka a balit kysané zelí.
3. Oloupané listy jsem povařila v osolené vodě, dokud mi lehce nezměkly.
4. Cibuli jsem nakrájela nadrobno, dala do misky, osolila, opepřila, smíchala s mletým masem a rýží.
5. Zapla jsem troubu na 175°C.
6.  Zelné listy jsem zcedila, zabalila do nich mleté maso s rýží a vyskládávala do zapékací misky.
7. Kysané zelí, protlak a zakysanou smetanu jsem rozmíchala v misce a položila na kapsičky v zapékací misce.
8. Sarmu jsem asi půl hodiny zapékala v troubě.





Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky