4. 4. 2013

Panzalata

Čekalo mě odpoledne ve víru karbanu aneb chystala jsem se rozdrtit kamaráda v prší a žolíkovi. Aby se nám lépe hrálo, připravila jsem nám tenhle výtečný dip a k němu topinky z chleba, který jsem rozkrájela na větší hranolky.




Panzalata 
- recept mám z knihy Recepty z farmářského trhu
- množství, které uvádím je na dvě várky, musela jsem nadstavit silnou chuť našeho domácího česneku, nicméně určitě nenadbývalo
- panzalatu je naprosto ideální podávat s topinkovými hranolky :)

Suroviny:
4 menší červené řepy, 1 větší krajíc staršího chleba, 4 lžíce vinného octa, 2 stroučky česneku, trocha soli, pár vlašských ořechů, jogurt (zakysaná smetana na zjemnění)

Postup:
Suroviny jsem naporcovala tak, aby se vešly do robotu, napěchovala je tam a mixovala a mixovala dokud nebylo hotovo. Protože jsem chtěla mít dip jemnější, předala jsem rozmixovanou směs a dílo dokonala k dokonaloti :)



3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle vypada fakt super! Ten cesnek to musi nadherne provonet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právěže to až moc provoněl, takže jsem musela přidělat..

      Vymazat