Plněná tortilla

Máme tady víkend, hodně z nás vyrazí někam na výlet, výšlap, kolo či splnit resty na zahrádce. Myslím, že po šedesáti kilometrech na kole nebo dvaceti v nohách se málokomu bude chtít stát u plotny a připravovat několika-chodové menu. 
Ráda bych vám při téhle příležitosti představila svou cestu, jak se bleskurychle a dobře najíst. Plněná tortilla bývá mým řešením ve chvílích, kdy mám 20 minut na přípravu jídla a jeho konzumaci, chci chutné přikusování k salátu, honí mě mlsná nebo se mi zrovna dneska chce akorát odpočívat. 
Věřím, že každá/každý z nás si najde svojí oblíbenou kombinaci. Na netu je milion a jedna verze, proto můj dnešní příspěvek berte coby drobnou inspiraci. Co dělat, když se nechce odbývat akorát chlebem.
Plně chápu, že se někomu nechce utrácet 45kč za pár tortill v supermarketu, popř. že nemá každý po cestě z bodu a do bodu b pekařství, kde je prodávají za 8kč/kus, proto jsem vyhledala pár odkazů, které mohou být nápomocné:



Plněné tortilly

Suroviny:
tortilla, trocha oleje

Když extra spěchám nebo si dělám přílohu k salátu
pár plátků sýra

Když mám čas a chystám si večeři:
olivy, sýr, salám, medvědí česnek aj.

Postup:
1. Na sporák dám rozehřát palačinkovou pánev.
2. Kupuju si docela velkou tortillu, tu pak překrojím vejpůl. 
3. Čtvrtinu tortilly obložím surovinami, druhou čtvrtinou ji pak překryju.
4. Na rozehřátou pánev kápnu lehce oleje (ideálně olivového, ale fajn je i řepkový nebo slunečnicový a nebála bych se ani sádla) a tortillu na pánvi zapeču dozlatova. 




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky