18. 4. 2013

Rajče plněné sýrem cottage s bylinkami, ořechy a černými olivami

Plněná rajčata patří v našich zeměpisných podmínkách mezi nejoblíbenější předkrmy a podle mého právem. Verze, kterou jsem vyzkoušela já, byla neuvěřitelně chutná, jednoduchá na přípravu, estetická a v létě bude pokrm i finančně nenáročný. Ti, co neholdují 4-5 chodovým menu, jistě přivítají plněná rajčata, jako lehkou svačinku nebo večeři v parném dni s kamarádkou u vína :)

Rajče s mojí bylinko-pokusnou laboratoří
 
 
Rajče plněné sýrem cottage s bylinkami, ořechy a černými olivami
- Jen pro inspiraci uvádím, že vnitřky rajčat budou jístě výborné v rajské omáčce, na těstovinách al pomodoro (...) a bylo by nesmylné zbytečně vyhazovat potraviny :)


Suroviny:
asi 3 rajčata, bylinky (já jsem použila medvědí česnek a hladkolistou petrželku), několik černých oliv, vlašské ořechy

Postup:
1.  Omytá rajčata jsem rozkrojila tak, aby se mi vytrořila poklička, vydlabala vnitřky a lehce seřízla spodní část rajčete. Nechtěla jsem, aby se můj skvostný překrm kutálel z talíře.
2. Petrželku, medvědí česnek a olivy jsem drobně nasekala a dala do misky spolu se sýrem cottage.
3. Směs v misce jsem osolila, nalámala na ni několik ořechů, ochutnala a podle potřeby dochutila.
4. Rajčata jsem naplnila ochuceným sýrem a přikryla horní částí se stonkem.



2 komentáře:

  1. Tak koukám, že jsi se také vrhla na bylinky,jak jinak začíná jejích sezona...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když to venku roste, nedá se odolat :) Už týden si jedu na medvědím česneku :)

      Vymazat