Salát z červeného zelí s mátou podle Jamieho Olivera

Miluju saláty. Během chvíle dokážu spořádat obří kupu hlávkového salátu s polníčkem a zeleninou. V bezpečí předemnou není asi salát se sýrem nebo klasické rajčatové, mrkvové...
Salát, který přináším dneska bude spíš výtečným  k bramborové kaši, než k samotnému debužírování, ale pojďme si říct, že já jsem si s ním poradila i bez bramborové kaše... :)



Salát z červeného zelí s mátou
- inspirací mi nebyl nikdo jiný, než Jamie Oliver se svými třiceti minutami v kuchyni

Suroviny
malinkatá hlávka červeného zelí nebo čtvrtka normální, ideálně červená cibule, máta, citron, sůl, olivový olej

Postup:
1. Zelí jsem nasekala na co nejmenší nudličky, cibuli nadrobno. U cibule jsem si dala s drobností záležet - přecijen je pak v salátu chutnější. Suroviny jsem přesunula do misky.
2. Mátu postihl podobný osud, jako zelí a cibuli.
3. Vše jsem zakápla olivovým olejem, osolila a promíchala.


 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky