25. 4. 2013

Špagety alla puttanesca

Situace, kterou známe všichni: Pozdní odpoledne. Přišla jsem domů. Utahaná, jako kotě a hladovější, než vlk. Přesně pro takové chvíle je tady verze špaget z knihy Jamie Oliver - 30 minut v kuchyni.



Špagety alla puttanesca

Suroviny:
špagety, konzerva tuňáka v oleji, ančovičky, passata, česnek, černé olivy, sůl, pepř, petrželka, skořice

Postup:
1. Dala jsem vařit špagety.
2. Na hlubší pánev jsem dala olej z tuňáka, olej z ančoviček a na něm orestovala česnek.
3. Na česnek putovaly ančovičky, zbytek konzervy tuňáka. Vše jsem chvíli tepelně upravovala a doplnila o passatu a olivy.
4. Zatímco se všechno zvesela vařilo, nasekala jsem lístky hladkolisté petrželky.
5. Ve chvíli, kdy se uvařily těstoviny, zcedila jsem je, odstavila pánev, všechno smíchala dohromady, ochutila a přimíchala hladkolistou petrželku. Pro radost jsem si přidala medvědí česnek.

Žádné komentáře:

Okomentovat