Těstoviny z Trapani

Jedna z mých nejoblíbenějších omáček na těstoviny je silně inspirovaná receptem Rigatoni z Trapani z knihy Jamie Oliver - 30 minut v kuchyni. Nejdelší a nejsložitější na úpravě pokrmu je uvařit těstoviny, všechno ostatní už je jen otázkou naskládání surovin do misky a zapnutí mixéru/robotu. 





Těstoviny z Trapani
- oproti původním cherry rajčátkům jsem použila konzervovaná rajčata...
- omáčka trochu barevně připomínala UHO, nicméně chuťově ho 100x předčí :)
- obvykle si těstoviny nakládám už promíchané, obrázek je výsledkem pokusu o pěkné foto a vyvarování se UHO efektu...
- pokud vás budou brát při pohledu na cenu ančoviček mrákoty, zkuste Penny - tam jsem je nedávno koupila konzervu za 23,- Kč. Ještě bývá snesitelná cena v jinak zázračně drahé Bille.

Suroviny:
3 filety ančoviček, půl konzervy rajčat, česnek, asi 5dkg mandlí, bazalka, sůl, trocha oleje z ančoviček, Parmazán (Gran Moravia) na posypání

Postup:
1. Nejdříve dávám vařit těstoviny.
2. Oloupu česnek, natrhám a omyju bazalku a spolu s ostatními surovinami ji přidám do robotu. Včera jsem si ozkoušela, že se dá pracovat i s ponorným mixérem, jen doporučím vzít si co nejhlubší misku...
3. Omáčku ochutnám, podle potřeby dochutím.
4. Těstoviny zcedím, promíchám s omáčkou posypu sýrem a jdu se radovat z dobrého pokrmu :)

A trocha lokální kultury závěrem :)


Komentáře

  1. Recept vypadá dobře:) Těstoviny mám ráda a jen s kečupem a sýrem je to občas nuda, takže se recept určitě hodí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já se právě takhle naučila vařit :) Už mě fakt nebavilo jíst čínské polívky :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky