19. 5. 2013

Klika jak cip!

Následující článek nemá nic společného s gastronomií, jedná se pouze o emocionální výlev autorky:

Mám nějakou pesimistickou náladu, tož mě napadlo sepsat pozitivní chvilky, co mám ráda.

Dámy a pánové,
já Ruměnka Rulandská miluju ty chvíle, když:
- sedím v autobuse, kde je pekelně dusno, přecpáno, ke mě si sedne slečna s vějířem a vane tak vehementně, že ovívá víc mě, než sebe,
- potřebuju nutně sehnat nějaký svršek či obuv a objevím ho za pakatel v sekáči nebo outletu v limitované edici, super kvalitě a luxusní značce
- štve mě, že málo cestuju, sedím furt doma a zavolá mi kamarádka, jestli na procházku do Beskyd, že pro mě přijede autem
- nelibí se mi, obsah peněženky a najdu kilo na zemi,
- napíšu někomu rozlícený mail, je mi to docela líto a přijde mi taková ta zpráva, že je mail nedoručitelný
- nevím v kolik mi jede spoj, jdu na zastávku smířená s dlouhým čekáním a autobus zrovna přijíždí
- mám chuť na něco sladkého a někdo mi nabídne bonbon,
- jsem hladová, nechala jsem doma svačinku a kolegyně přinese na pochlubení pekelně dobré rohlíčky
- někam se mi nechce, ale nemám sílu odříct, když tu mi zabliká SMS, kde se dotyčný omlouvá, že akce padá
-  padne plán  na který se pekelně těším a nahradí ho jiný, lepší, nečekaný
- v duchu se v obchodě vztekám, jak je drahá zelenina, přijde zelinářka a začne slevňovat na 50%
- mám blbou náladu a přijde kamarádka, se kterou si super pokecám
- nechce se mi sekat zahradu (dělat takto tématické práce) a začne lít
- otevřu knížku z dětství a vypadne na mě dvoustovka, kterou jsem tam zamlada uložila do budoucna
- toužím mět doma nějakou kuchařku, jsem smířená, že cvaknu 70,- Kč za MV, když tu mi knihovnice oznámí, že za týden maj přírustky do knihovního fondu mezi nimiž moje vytoužená kuchařka bude
- si to štráduju džunglí velkoměsta, žíznivá jak vlk a potkám promo akci coca coly, kde mi slečna nacpe do ruky tři plechovky
- mi matička přinese fůru domácích bylinek a vajíček


Jsou to jenom malé radosti, které se nedějou denně, ale i tak... Co potkává za radosti vás?  Svěřte se tetě Ruměnce :)


4 komentáře:

  1. Tak tetičko Ruměnko, mě potěší taky maličkosti, např. že svítí slunko, můžu si zalízt s knížkou do postele a nevylézt, radost mám, když jsme zdraví.

    Ale ty tvoje mini-radosti mě udělaly úsměv na tváři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda tvořím úsměv na tvoji tváři :)
      Zdraví je moc důležité, jen co je pravda. A ani to zalézání z knížkou není od věci. Akorát já poslední dobou spíš zalézám s kuchařkama :)

      Vymazat
  2. potěší mě, když potkám někoho kdo se mračí, usměju se a on se začne usmívat také.

    OdpovědětVymazat