21. 5. 2013

Květáková polévka se sýrem

Poměrně vydatný pokrm, který poslouží, jako celé jídlo (svačinka, večeře a tak dále :))




Květáková polévka se sýrem
- čerpala jsem zde

Suroviny:
Půlka květáku, dvě menší brambory, máslo, cibuli, asi hrnek mlíka, zbytek vody či zeleninového vývaru, sůl, sýr. Z vlastní iniciativy jsem přidala muškátový oříšek. Prostě mi chuťově chyběl.

Postup
1. Příběh se nám začíná NAKRÁJENÍM ZELENINY. Cibule klasicky nadrobno, no zbytek jsem krájela tak nějak od oka. Ono se to stejně všechno rozmixuje.
2. Cibulku jsem nemilosrdně šoupla na žhavé máslo a restovala dozlatova.
3. Za cibulkou putoval květák a brambora.
4. Obsah hrnce jsem zalila vodu a mlíkem.
5. Jakmile zelenina změkla, popadla jsem tyčový mixér a rozpoutala mixování.
6. Ochutnala jsem a podle potřeby dochutila.
7. Nakrájela (kdo nemá plátkový, tak si samozřejmě nastrouhá) jsem si sýr a dala ho do polívky. Pro radost jsem si přidala klíčky řeřichy. Ať su zdravá jak rybička :)

2 komentáře:

  1. Ruměnko, květákovou má též velmi ráda, sice raději bez mléka, ale to nevadí. Recept je výborný i tak...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem právě chtěla vyzkoušet něco, co jsem ještě nejedla :)

      Vymazat