11. 5. 2013

Okurkový salát s olivami, mátou a cibulkou

Na tenhle salát jsem se chystala už pěkně dlouho. Jenže zima byla nekonečná a domácí máta letos přišla o něco později, než bývá zvykem.
Dočkala jsem se. Salát je výborný, jenom doporučuji jej sníst co nejdřív po vyrobení. Ze zkušenosti vím, že hodně lidí se z balzamikovým octem pořád neskamarádilo. Dejte mu šanci. Je super do zálivek na saláty a kupodivu v kombinaci s jahodami je to takový malý zázrak. Určitě ho využijete. :)
Inspirovala jsem se u pana Olivera, Jamie Olivera. :)



Okurkový salát s olivami, mátou a cibulkou

Suroviny:
okurka, černé olivy, máta, jarní cibulka, černé olivy, balzamikový ocet, olivový olej

Postup:
Okurku jsem naporcovala škrabkou, olivy a zbytek suroviny příslušně nakrájela. Vše jsem dala do jedné misky, ochutila balzamikovým octem, solí a přidala trošku olivového oleje. Pak už jen stačilo promíchat a pochutnat si.




2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Přesně tak, jenom opravdu doporučuji sníst hned po výrobě :)

      Vymazat