15. 5. 2013

Panzanella

Dnešním receptem bych velmi ráda nabídla inspiraci, co se starým pečivem. Výtečný salát vhodný jako letní večeře nebo svačinka. Inspirovala jsem se u pana Ridiho. 

Fotka se bohužel nevydařila, ale salát je opravdu moooooooooc dobrý :)



Panzanella
- syrový řapíkatý celer mi moc nechutná, proto jsem jej vynechala...

Suroviny:
starý chleba, rajčata, ideálně červená cibule, bazalka, sůl, ideálně červený vinný ocet, olivový olej

Postup:
Chleba jsem namočila, rychle vymačkala a dala jej do misky. Zeleninu jsem pokrájela, bazalku natrhala. Vše jsem zalila olivovým olejem, octem, osolila a promíchala. :)

2 komentáře:

  1. Mňam, je to opravdu dobré a osvěžující, mám též ráda, na letní večeři ideální salát...:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle salát mám moc ráda a už jsem ho dlouho nedělala:)

    OdpovědětVymazat