Slaný koláč s medvědím česnekem

Počasí se už lehce umoudřilo, venku je delší dobu světlo a tak navrhuju využít volný čas procházkou do přírody. Jako bonus si můžete odnést medvědí česnek. Je však třeba konat, protože jeho sezóna končí. Loni jsem už o něm psala zde.



Slaný koláč s medvědím česnekem
- můj recept je složeninou několika receptů
- verze, kterou publikuji je lehce odlehčená, když přidáte smetanu, určitě se to projeví

Suroviny
Těsto:
250g hladké mouky, 125 másla, jedno vejce, sůl

Náplň
medvědí česnek, hrnek mléka, sýr, 4 vejce

Postup:
1.Z mouky másla, soli a vajíčka jsem vypracovala těsto a dala ho minimálně na hodinku odpočinout do lednice.
2. Zrelaxované těsto jsem rozválela na rozměr zapékací mísy a dala mu ještě hodinku v lednici.
3. Do vyhřáté trouby na 180°C jsem dala na patnáct minut předpéct korpus.
4. V mezičase jsem nakrájela medvědí česnek a na cibuli a másle jej nechala zvadnout.
5. K česneku jsem přidala mléko, vajíčka, sýr, ještě trochu soli.
6. Předpečený korpus jsem vytáhla, nalila na něj směs a asi 45 minut pekla jako o závod.



Komentáře

  1. Posledni dobou vsude narazim na medvedi cesnek,asi ho budu muset vyzkouset:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky