Brambory zapečené s rajčaty, kuřecím masem a oregánem

Jsou jídla, u nichž vzhled není zrovna silnou stránkou, ale chuťově to je neuvěřitelná krasojízda. Přesně do téhle kategorie spadá můj dnešní výtvor. Skvělý letní pokrm za pár kaček, k jehož dochucení stačí jen trocha bylinky, octu a soli.
Jo! Milé drahé, milí drazí - není nad dochucování bylinkami! :)




Brambory zapečené s kuřecím masem a oreganem 
- recept mám, jako mnoho od Jamieho Olivera (Jamie vaří doma - brambory)

Suroviny:
nové brambory, rajčata (ideálně cherry), oregáno, vinný ocet, olivový olej, sůl

Postup:
1. Dala jsem vařit brambory.
2. Kuřecí maso jsem nakrájela na kousky, do rajčátek udělala maličké dírky.
3. Na pánvi jsem rozpálila lehce olivového oleje a na něm orestovala kuřecí maso s troškou soli.
4. Oregáno jsem roztloukla v hmoždíři, přidala trošku vinného octa, soli a olivového oleje.
5. Ke skoro uvařeným bramborám jsem minutu před konce přidala rajčátka.
6. Obsah hrnce jsem zcedila a tomata oloupala.
7. Brambory jsem lehce rozmáčkla prstem, promíchala všechny suroviny, ochutnala, podle potřeby dochutila a dala zapéct do trouby na 170°C cca na půl hodinky.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky