Červená řepa s cottage cheese

Když jsem si prvně připravila červenou řepu se sýrem cottage, vzpomněla jsem si na jedno video z Jamie Oliver Food Tube. Gennaro Contendo si tam navaří, lomí rukama k nebi a říká: Bože! Čím to je, že umím tak skvěle vařit!.  Tu klasickou sladkokyselost červené řepy nádherně zjemňuje cottage cheese a bylinky - ty n i k d y neuškodí :)




Červená řepa s cottage cheese
- recept jsem čerpala z kuchařky Jamie Oliver 30 minut v kuchyni
- místo řepy už připravené jsem si koupila syrovou a uvařila ji

Suroviny:
červená řepa, cottage cheese, balzamikový ocet, citron, bazalku, sůl, trošku olivového oleje

Postup:
Řepu jsem uvařila, oloupala, nechala vychladit a nakrájela na kostičky. K řepě jsem přidala bylinky, balzamikový ocet, pár kapek citronu, olej, sůl, bylinky a sýr.  No a pak už jen stačilo popadnout lžičku zamíchat a nechat se unášet výtečnou chutí. :)


Komentáře

  1. Tohle dělám často, je to výborné. Občas místo cottage dám řecký jogurt nebo je nakombinuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkouším i kombinaci s řeckým jogurtem. Ono mléčné výrobky si docela rozumí se zeleninou. Třeba včera jsem se nemohla dojíst okurky s lučinou... :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky