Těstovinový salát se zálivkou z burákového másla

Mám ráda burákové máslo! V salátu, tyčinkách a občas si naberu jen tak na lžičku. Díky všem těm americkým dnům Penny a Lídlu je k sehnání na každém maloměstě, stejně jako sladká chilli omáčka. Sezamový olej se dá pro změnu koupit ve zdravé výživě. Takže neváhejte a připravte si chutnou večeři. :)



Těstovinový salát 
- inspirací mi byl recept z pořadu Nigella vaří na rychlo

Suroviny:
Na zálivku:
1 lžíce česnekového oleje, 1 lžíce sezamového oleje, 1 lžíce sojové omáčky, 1 lžíce sladké chilli omáčky, 2 lžíce citronové/limetkové šťávy,  asi 2 lžíce burákového másla,

Ostatní
těstoviny, zelenina, bylinky, jarní cibulka

Postup:
1. Těstoviny jsem dala do vroucí vody a přikryla pokličkou. (používám Chinese style z MS).
2. Suroviny na zálivku jsem promíchala.
3. Pokrájela jsem surovinu a dala do misky.
4. Hotové těstoviny jsem zcedila, propláchla studenou vodou (pro ochlazení) a poslala k zelenenině, kam putovala i zálivka.
5. Vše jsem promíchala.







Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Je fajn, byla jsem příjemně překvapená :)

      Vymazat
  2. co je tam prosím za zelenina? Rozeznám jenom rajčata. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ještě paprika a mrkev, super je i jarní cibulka nebo pórek. Prakticky jde o chutě každého :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky