19. 6. 2013

Těstoviny se šalvějovým pestem

Na svém veřejném internetovém deníčku se snažím občas mimo jiné ukázat, že jsou dobrá jídla s minimální námahou. Přesně do téhle kategorie spadá šalvějové pesto. Místo piniových oříšku se do něj používají ty vlašské, takže peněženka si může oddechnout.



Těstoviny se šalvějovým pestem
- pokud by mi šalvěj nerostla na zahrádce, asi bych se pro ni vypravila do Globusu - popř. bych použila bazalku...
- více se o šalvěji dočteme na: http://unavenavarecka.blogspot.cz/2013/06/povidani-o-bylinkach-salvej.html

Suroviny
šalvěj, vlašské ořechy, česnek, olivový olej, parmazán (funguje i gran moravia - v tom případě ale doporučuju trochu soli), lehce vody z těstovin

Postup:
Nastrouhala jsem si sýr. Část šla stranou na pozdější posypání a zbytek hurá s ostatními surovinami do robotu. Zmáčkla jsem čudlík, očíhla, co mě to udělalo a podle potřeby dochutila či doředila vodou - bo toho tuku moc taky není fajn. A klidně mě nadávejte do tukových inkvizitorů nebo babiců. No pak už jenom stačilo pesto šoupnout na pánev a zamíchat u vařenýma těstovinama. Za deset minut navařene.  :)


Tak a tady ještě pro ty, co by chtěli originál:


2 komentáře: