21. 7. 2013

Fazolky se sýrem a zakysanou smetanou

Podle mě fazolky patří k létu a já M I L U J U léto. Recept, který přináším sice není zrovna nejdietnější, ale vzhledem ke všem těm výletům do hor, procházkám a rannímu indiánskému běhu se určitě vypotí :-)



Fazolky se sýrem a zakysanou smetanou
- nejlepší nivu prodávají v Karviné, v tom malém obchůdku u tržiště. Kdo nevěří, ať tam nechodí, aspoň budu mít jistotu, že mi tu lahůdku nikdo nevykoupí :)


Suroviny:
trocha slaniny, fazolky, česnek, sůl, zakysaná smetana, niva, cibule

Postup:
1. Na mírném ohni jsem začala zahřívat pánev.
2. Slaninu jsem pokrájela na menší kostičky, přidala na pánev a nechala ji rozpustit.
3. Cibuli jsem pokrájela na drobno, fazolkám uřezala konce a rozkrojila je vejpůl.
4. Do rozpálené pánve s rozpuštěnou slaninou jsem přidala cibuli, kterou jsem nechala orestovat.
5. Na cibuli putovaly fazolky, postupně jsem přilévala po trošce vody, aby mi změkly.
6. Když byly fazolky hotové (poloměkké), jako já při sledování hasičů, kteří mi občas v rámci tréningu při vaření proběhnou skromně odění kolem domu, stáhla jsem plamen, prolisovala česnek, nastrouhala nivu, přimíchala smetanu, pár krát zamíchala a podávala.

Zdroj inspirace zde



Žádné komentáře:

Okomentovat