3. 7. 2013

Kuřecí kapsy se sušenými rajčaty, mozzarelou a bazalkou

Lahodný kousek šťavnatého, kuřecího masa doladěný o téměř legendární kombinaci mozzarely, (sušených) rajčat a bazalky. Zmíněné chutě, obohacené o výtečnost, kterou přináší pečení/zapékání. Tohle jsou pocity, které zažijete při právě Kuřecích kapes s rajčaty, bazalkou a mozzarelou. :)


Talíř je tak špinavý, protože jsem si na něm pekla brambory  (šetřila jsem nádobím na mytí).

Kuřecí kapsy se sušenými rajčaty, mozzarelou a bazalkou
- inspirováno receptem z blogu Cucinare con amore, kdo nezná vřele doporučuju nahlédnout
http://cucinare-con-amore.blogspot.cz/2012/11/kureci-prsa-ala-caprese.html

Suroviny
kuřecí prso, sušená rajčata, bazalka, mozzarela, sůl

Postup:
1. Popadla jsem do ruky kuřecí prsa a pokoušela se vyříznout cosi, co by se dalo považovat za kapsu.
2. Jakmile bylo dořezáno, nakrájela jsem si mozzarelu, připravila bazalku (až zjistím, který zvíře mi chodí na bazalku, tak ho na ní upeču a jako bonus přidám šalvěj, co roste hned vedle!).
3. Kuřecí prsa jsem naplnila rajčaty, trochu nasolila, zavázala je (kdo na rozdíl ode mě má parátko elegantně sepne parátkem).
4. Naplněné kapsy jsem položila do pekáče, podlila trochou oleje ze sušených rajčat, ještě raz žech je osolila a šoupla do rozpálené trouby na 200°C.






3 komentáře:

  1. Nádhera, tuhle kombinaci já můžu!

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, zrovna mě honí mlsná a mám dojem, že mozzarelu, sušená rajčata a bazalku... nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat