Sportovní okénko - Cvičíme doma

Jak už jsem se zmínila, nikdy jsem v tělocviku nebyla jedničkářkou. Zastávám však názor, že občasná pohybová aktivita je nejen draví prospěšná, ale i docela dost zábavná. Moje povídání o sportu bude spíše pro lidi, co pro sebe chtějí něco udělat nebo se rádi  baví aktivně, než pro pokročilé sportovce. :)

V úvodu si dovolím apelovat na pořízení pořádných bot a sportovní podprsenky. Mezi botami platí za hvězdy večírku Mizunky (tímto děkuji Iv. za dobrou radu do života), které jsou k sehnání při větším štěstí od 1000,- Kč, což vzhledem k tomu, že se jedná podle mých informací o investici na 2-4 roky je pakatel. Sportovní podprsenka je pak dámy, co jsou vybavenější jako já, takový malý zázrak... U nás se dá docela dobře nakoupit např. v ostravském Decathlonu.



Cvičení mluvící cizím jazykem:

Jillian Michaels
Ve zkratce se jedná o paní z Ameriky, která v dětství nebyla zrovna hubená. Jednoho dne se naštvala, změnila to a dneska patří mezi světově nejznámější trenérky.  Více zde.
Na youtube jsem v nedávné době objevila (a v zápětí mu zcela propadla) super kanál BeFit. Je tady hodně videí nejen od Jillian. Doporučuju si proklikat celé. 




Cvičení česky

Hejbejse TV
- projekt H. Kynychové, který byl sice naposledy aktivní před rockem, což nemění nic na tom, že břišní pekáč nebo pevný zadek jsou fajn videa.
http://www.youtube.com/user/HejbejseTV


Tohle byl skromný náhled do mých oblíbených cvičících videí. Co baví vás? Podle čeho cvičíte? Pochlubte se, inspirujte mě! :)


Komentáře

  1. ahoj, urcite souhlasim s podprsenkou i botama, ja mam zatim jedny od nike, ale chystam si poridit nejake na behani. diky za tip na mizunky! ja zacala cvicit nedavno, chtela jsem hlavne zesilit, zpevnit telo a proste byt vic ve forme. zatim jsem na 6 dni z 30 day shred, uvidim jak to bude dal:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej mi pak, prosím, vědět o výsledcích 30 days. Loni jsem to cvičila kdesi do půlky(pak mě knokautovala chřipka), ale i tak mě to zbavilo konfekční velikosti. :)
      A jaké jsou ty Nike? Jsi spokojená? S těma Mizunkama se běhá super, akorát mě včera chytla pekelná křeč, tak uvidím zítra ráno...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky