Těstoviny se sušenými rajčaty a olivami na víně

Dneska přicházím s dalším receptem pro lidi, co neradi vaří nebo spěchají. Výborné, chutné těstoviny, připravené za pár minut. Tož neváhejte! :)




Těstoviny se sušenými rajčaty a olivami na víně
Inspirací pro tvorbu receptu mi byl pořad S Italem v kuchyni.V původní verzi se místo sýru používá strouhanku. Mi více chutná verze se sýrem. Taky jsem vynechala kapary. Původní recept zde


Suroviny
těstoviny (v mém případě domácí, heč!), sušená rajčata, olivy, petrželka, bílé víno, sůl, česnek, Gran Moravii

Postup
1. Dala jsem vařit těstoviny.
2. Na pánev jsem nalila trochu oleje ze sušených rajčat a na onom oleji restvoala česnek.
3. Po chvilce do pánve fičely rozkrájené olivy a rajčata.
4. Vše jsem podlila vínem, trochou vody z těstovin, ještě chvilku společně postrašila na pánvi a odstavila z ohně.
5. Hotové těstoviny jsem smíchala s obsahem pánve, ochutila podle potřeby, přidala petrželku, Gran Moravii a servírovala.


Komentáře

  1. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 85 000 posbíraných receptů. Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak domácí jsou nejlepší a se sušenými rajčaty super :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky