Vajíčková pomazánka

Má se to tak - taveným sýrům se vyhýbám, jako čert kříži, v pomazánkovém másle mě mrzí všudypřítomnost škrobu. Lučina není levná a tvarohových pomazánek jsem za poslední dobu měla až moc (na zahradě se nám objevila super pažitka, takže jsem vesele pažitkopomazánkovala), mohlo by se tedy zdát, že je na místě stará známá hláška: Hjůstne máme problém. Jenže! To bych nebyla já, abych si neporadila. Chutně, rychle a s grácií. :)

V poslední době mi nějak zachutnaly kneknbroty :)


Vajíčková pomazánka

Suroviny
3 na tvrdo uvařená vejce, 225g cottage cheese (tento údaj není dogma, je to jen množství, které jsem použila), hořčice, pažitka, sůl

Postup:
Všechny suroviny, krom pažitky jsem dala do mixéru a rozmixovala. Podle potřeby doladila chutě a ve finále doladila pažitkou.




Komentáře

Oblíbené příspěvky