Cuketové těstoviny Carbonara podle Jamieho Olivera

Je tady doba cuketová! Zahrádky plodí jednu cuketu za druhou v opravdu zběsilém tempu a tak je čas si hrát a zkoušet nové a nové variace. Líbí se mi to. Miluju různorodost variací. Polévka, příloha, těstoviny, salát, zapékaná cuketa, součást pokrmu, sladko, slano... Naposledy mě inspiroval Jamie Oliver se svou úpravou Carbonara a nelitovala jsem. :-)

Zbláznil se mi počítač! Fotka nejde nahrát rozumně! Každopádně chci říct, že já se kvůli počítači taky nezblázním, proto prosím laskavou čtenářku/laskavého čtenáře o shovívavost. :-) 

Cuketové těstoviny Carbonara podle Jamieho Olivera
- recept jsem si lehce upravila - např. jsem vynechala olivový olej, abych ubrala tuku a cukety jsem si nakrájela na kostičky

Suroviny:
uvařené těstoviny, těstoviny, cuketa, slanina, smetana, parmazán (tímto děkuji E.), vajíčko, sůl, pepř, tymián

Postup
1. Slaninu jsem si pokrájela na malé kousíčky a šoupla ji do rozpálené pánve a začala si krájet cuketu na malé kousíčky.
2. Rozkrájenou cuketu jsem přidala do pánve, orestovala, přidala tymián, sůl, pepř a zalila troškou vody z těstovin.
3.  Zatímco se na pánvi vše připravovalo na báječný pokrm, odlila jsem do misky trochu smetany, přidala parmazán a žloutek. Všechno jsem důkladně promíchala.
4. Do hotové cukety jsem přidala hotové těstoviny a ještě decentně povařila. Jídlo jsem sundala z pánve a přidala smetanovo-vajíčko-žloutkovou směs.


Komu nestačí můj recept, mrkne se na mistra Olivera v akci :-)


Komentáře

Oblíbené příspěvky