Jáhlová kaše s mátou a meruňkami

O víkendu jsem byla v Karlově Studánce. Podmínkou ubytování byla objednávka snídaně. Po příjezdu jsme absolvovaly papírování, které předcházelo objednávce snídaně. Už delší dobu mě mě jahelná kaše zajímala, proto jsem si ji z nabídky vybrala. Druhý den ráno mě do nového dne přivítala prapodivná směsice čehosi politá máslem, zasypaná cukrem a skořicí. Snědla jsem pár lžiček. Jíst se to dalo, ale po chvilce jsem se zvedla a šla si pro chleba a máslo. Můj život je krátký na to, abych jedla blbě. Navíc čerstvý chléb s máslem a solí umí být nevídanou lahůdkou. Cestou domů jsme si pak povídaly o krabičkách, které si kamarádka objednává. Z posledních sil jsem si ještě ten večer proklikla stránky. V menu měli na pondělní snídani Jahelnou kaši s meruňkami a mátou. Bylo rozhodnuto. Udělala jsem si na snídani jahelnou kaši. Mile mě překvapilo, že může být dobrá v nádherné, žluté barvě s chutěmi léta :-).



Jáhlová kaše s mátou a meruňkami

Suroviny:
jáhly, mléko, meruňky, máta, máslo, med

Postup:
1. Jáhly jsem tři krát spařila horkou vodou, dala do hrnce se studeným mlékem a dala vařit.
2. Obsah hrnce jsem občas promíchala a přidala trošku másla. 
3. Vařící se proces byl ideální chvíli pro zběsilou kráječku. No až tak zběsilou ne, ale ty meruňky a mátu jsem pokrájela docela rychle a slušně. :-) 
4. Bylo-li třeba přilila jsem mlíko. Když už jáhly měkly, přidala jsem k nim med zamíchala a celý proces opakovala s meruňkami. 

Dobrou chuť! 

Závěrem přidávám ještě pár obrázků ze svého dvou denního výletu. 




Podle mě ta snídaně stála 120,- Kč kvůli té vší administrativě...  Snídala jsem už na x místech různě po Evropě, ale takové administrativy jsem ještě neviděla... 



Můj relax po namáhavém výšlapu .




Dneska místo písničky přidám kamenitou koblihu, která byla součástí již zmíněné snídaně. Když ji kamarádka reklamovala, bylo nám řečeno, že jsou dnešní a čerstvé. Poznamenávám, že video nebylo upraveno a zvuk je lehce zpožděný. 


Komentáře

  1. Tak tu jáhlovou kaši budu muset taky vyzkoušet, ještě jsem jí nejedla, můžeš mi říci jak dlouho jsi jáhly vařila, děkuji:) Tak až na tu snídani krásný výlet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, bohužel nemůžu říct přesný čas, ale hádám tak 25 minut? Je to spíš na nedělní snídani. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky