7. 8. 2013

Lečo

Mezi další chutě mého dětství patří lečo. Dlouhou dobu i jeden mých hodně oblíbených pokrmů. Občas mi ho matička na urputné vyžádání připravila na uvítanou při příjezdu ze studií. Jako dítě jsem jedla lečo i s chlebem. Dnes si jej dávám jen tak.





Lečo

Suroviny:
Paprika, cibule, rajče, uzenina, vajíčko, sůl, uzenina (výborné je samozřejmě i uzené tofu), tuk

Postup:
1.  Do pánve jsem dala rozpustit trochu sádla a pokrájela si suroviny = párek -kolečka, cibule - půlkolečka,  rajče a paprika - plátky.
2. Prvně jsem orestovala cibuli, pak zběžně párek a do pánve přidala papriku. Vše jsem lehce podlila vodou a nechala chvilku dusit.
3. Paprika lehce změkla, takže nastal čas rajčat. Bez milosti jsem je poslala do pánve a nechala chvilku dusit.
4. V mezičase jsem si rozmixovala vajíčko a to pak vmíchala do pokrmu, který jsem ještě ochutnala podle potřeby dochutila.



2 komentáře: