Rajská s plněnou paprikou

Ozvalo se svědomí! Jakoby kdesi popadlo soundsystem, který by mu záviděli i na Czech Tekku v dobách jeho největší slávy. Došlo mi, že docela málo vařím českou kuchyni. Styděla jsem se. A protože pocit provinění je málo, chopila jsem se paprik, vařečky a šla do toho.




Rajská s plněnou paprikou

Suroviny:
na plněnou papriku:
paprika, mleté maso, uvařená rýže, majoránka, sůl, pepř, česnek

na omáčku:
kořenová zelenina (pokud jste fajnšmekři), rajčata (passata, konzervovaná rajčata, protlak...), cibule, máslo, mouka, hřebíček, nové koření, bobkový list a pokud by jste chtěli s rajskou jó zamacharovat, tak vývar.

Postup:
1. Tož uvařila jsem si trochu rýže, to jsem smíchala s ostatníma surovinama a narvala do vypreparované papriky.
2. Rozpálila jsem svoji hlubokou pánev, kdo nemá, použije hrnec. Jak jinak. :-) Šup tam s máslem, kořenovou zeleninou, posléze cibulí, ještě postrašit koření, dokud se mě to restuje a hurá s rajčatama.
3. No pak už jen zalít vodou, dát tam koření, papriky a člověk má na půl hoďky lehárko. Samozřejmě, že občas promícháme. Ať mě pak někdo nenahání, že mu kvůli mýmu receptu vyhořel barák. :-)
4. Když už to vypadalo hotově, vytáhla jsem papriky, koření a vrhla se na zběsilé pasírování.
5. Ochutnala jsem, podle potřeby dochutila, kdyby bylo třeba zahustila bych moukou rozmíchanou v mléce/vodě a ještě asi dvacet minut povařila, což ale třeba nebylo, tak jsem pro radost vmíchala decentně zakysané smetany a šla si debužírovat.


Ha! Pokud tohle čte kdosi z mých mladých, divokých, rockových, big bítových let, ať skončí. Vypne to. Uteče.  Moh by ho taky trefit šlak. Blbý. Mě se tahle písnička líbí. Ale nebojte, punk pořád není mrkev! :-)


Komentáře

  1. Hmmm tak tohle jídlo už jsem neměla ani nepamatuji...Mňam

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky