20. 9. 2013

Pomazánka z červené řepy s vlašskými ořechy

Když jsem tuhle byla chytat cukrářské rozumy u dam ze Svazu zahrádkářů Karviná Staré Město, zjistila jsem mimo jiné, že ořechy v pomazánce z červené řepy jsou ten pravý rock 'n' roll!! Recept pokračoval přidáním majonézy, což jiskru v mém oku lehce uhasilo. Abych to vysvětila - krmení se uzeninami, tučným, smaženým, majonézami (...) znamená v mém případě znamená fůru beďarů.  Stačila však chvilka přemýšlení, babicování a napadlo mě použít Lučinu. Výsledek super.


Pomazánka z červené řepy s vlašskými ořechy
Jako u všech receptů je množství surovin spíše orientační. Hold neběhám po kuchyni se šuplerou ... :-)

Suroviny:
1 uvařená, velká, červená řepa, půlka citronu, asi 5 dkg ořechů, 1,75 balíčku 100 g Lučiny, sůl, stroužek česneku (tady si dejte pozor - domácí paličák není žádné ořezávátko), jarní cibulka pro radost nebo z nadbytku

Postup:
1. Na drobném struhadle jsem svých pár oříšků nastrouhala, pak šel česnek a na hrubém struhadle červená řepa.
2. Do misky jsem přidala Lučinu, nakrájenou jarní cibulku, sůl a zakápla citronem. 
3. Ochutnala jsem a podle potřeby dochutila. 



Žádné komentáře:

Okomentovat