Švestkový krambl (plum crumble)

Na pomyslném listu věcí, které chci vyzkoušet byl i crumble aneb pečené ovoce s drobénkou. Jelikož a protože je drobénka v tomhle případě hvězdou večírku, našla jsem v receptech sto a jeden způsob, jak ji vytunit. Po chvilkovém váhání jsem se rozhodla ji na cestu do žaludku vylepšit akorát ovesnými vločkami a skořicí. Nějak jsem spíš na jednodušší fungování v kuchyni, které se mi vyplácí. :-)



Švestkový krambl (plum crumble)
- prakticky jde o to si ochutit ovoce a zasypat to drobénkou. Fantazii se meze nekladou, ale ani s tou se to nesmí přehánět. Ono nikdo nechce dopadnout, jako číča s čoklíkem  :-). 

Suroviny pro dvě porce:
na drobénku:
50 g celozrnné mouky (chcete-li být zdraví a krásní), 50 g másla, 45 g cukru, 30g ovesných vloček,skořici

na švestky:
asi 400 g švestek, javorový sirup, vanilkový extrakt (kdo nemá nedá jav. sirup a dá vanilkový cukr), skořice

Postup:
1. Zapla jsem troubu na 200°C a vymazala si zapékací misky.
2. Mouku, máslo, cukr, skořici a ovesné vločky jsem přeměnila v drobénku.
3. V misce jsem promíchala švestky, vanilkový extrakt a sirup.
4. Do připravených, zapékacích misek putovaly prvně ochucené švestky a na ně posýpka.
5. Všechno jsem pekla ve vyhřáté troubě asi 20 minut.



Komentáře

Oblíbené příspěvky