Zelenina na indický způsob (korma)

Cuketové hody fičí na plné obrátky. Hodně z nás se stává odborníky a odbornicemi na různé zpracování cukety (proč si takhle nehrajeme s jinou zeleninou?). Já nejsem jiná. Dneska jsem si ji vychutnávala v podobě kormy. Jsem důkladně zásobena kořením, takže v mém případě nebylo problém sáhnout pro římský kmín nebo kardamom, ostatní si vystačí pohodově s karí kořením.

Lahůdka s prstíčkem všudybylem. Taky se vám do různých fotek (zvláště těch výletních) připlete prst? :)
Zelenina na indický způsob

Suroviny
fůra zeleniny, co objevíte doma (brambory, mrkev, cuketa), chilli (kdo použil slovenskou papriku z karvinského tržiště si s něčím jako chilli vůbec nemusí lámat hlavu - samotné peklo je oproti těmhle paprikám Antarktida), olej, cibule, česnek, karí koření ( nebo podle orig. receptu - kurkuma, kardamom, zázvor, římský kmín, koriandr), jogurt, rýže na podávání.

Postup:
1. Nakrájela jsem cibuli a orestovala ji na troše oleje. Na to putovala propláchlá rýže, chvilka restovačky, zalití vodou a osolení.
2. Na plotnu jsem postavila velkou pánev, kápla trochu oleje a dozlatova orestovala cibuli. Posléze přidala plátky česneku a koření.
3. Za kořením si to fičela zelenina, vše jsem orestovala, zalila vodou a chvilku dusila. Cuketu jsem přidala kdesi v druhé třetině, ať z toho nemám kaši.
4. Jakmile už bylo hotovo, podle potřeby jsem dosolila, dochutila, stáhla ze sporáku a vmíchala jogurt.






Komentáře

Oblíbené příspěvky