Cookies s rozinkami a oříšky

Skvělá svačinka, když vás čeká pobíhání, vyřizování a jiné věci v džungli maloměsta nebo na výlet. Výborné i jako mlsání k čaji nebo kafíčku s děvčaty. Mlsáte si výborné, na jazyku rozplývající se sušenky a jen tak mimochodem vám do těla putuje vláknina a fůra dalších zdravých surovin.



Cookies s rozinkami a oříšky
- místo vanilkového extraktu je fajn i vanilkový cukr
- zapomněla jsem máslo vytáhnout, aby bylo pokojové teploty, takže jsem ho krájela na co nejtenší plátky
- oproti původnímu receptu jsem ubrala cukru - zralý banán je hodně sladký už sám o sobě

Suroviny:
100g másla, 80g cukru (ideálně třtinového), 50 g zralého banánu,1 lžička vanilkového extraktu, 1 vajíčko, 100 g celozrnné mouky, špetka soli, 1 lžička kypřícího prášku, 100g ovesných vloček, 25 g strouhaného kokosu, 50 g nasekaných oříšků, 80 g rozinek,

Postup:
1. Zapla jsem troubu a otočila čudlík na 180°C.
2. Nasekala jsem si oříšky.
3. Do misky jsem si odvážila mouku, ovesné vločky, kokos, přidala oříšky, špetku soli, rozinky, kypřící prášek a všechno promíchala.
4. Máslo jsem ušlehala s vajíčkem, zakápla vanilkovým extraktem a posléze vmixovala banán.
5. Do misky jsem vsypala mouku s kolektivem a všechno zamíchala v těsto.
6. Plech jsem si vyložila pečícím papírem. Ruce namočila do mouky a tvarovala menší kuličky a ty pak rozplácla.
7. Cookies jsem pekla přibližně 20 minut.

Zdroj inspirace: Albert v kuchyni září 2013




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky