28. 10. 2013

Dýňová polévka s kari a kokosovým mlékem

Nápad udělat dýňovou polévku s kari a kokosovým mlékem vzešel z hlavy mé kamarádky. Vzpomínala na jakýsi kurz vaření v Německu, který měli v rámci teambuildingu a překecávala mě k akci. Tož! Proč ne! Slovo dalo slovo a po pár úkonech jménem vaření jsme si pomláskavaly. Dokonce natolik, že jsem se rozhodla si ji udělat znovu. 




Dýňová polévka s kari a kokosovým mlékem

Suroviny na 4 porce:
0,5 menší dýně hokaido, 0,5 maličké plechovky kokosového mléka, trocha kari koření, sůl, máslo, cibule, pepř

Postup:
1. Dýni jsem nakrájela na menší kousky a pekla asi půl hodiny v rozpálené troubě, dokud nebyla téměř měkká. 
2. V hrnci jsem na másle orestovala cibulku, přidala asi lžičku karí, dýni, pomíchala a zalila vodou.
3. Jakmile mi polévka začala vřít, chopila jsem se ponorného mixéru a mixovala a mixovala, dokud nebylo domixováno. 
4. V závěru jsem přidala třetinu malé plechovky kokosového mléka, ještě trochu karí, sůl a bylo. :-)



2 komentáře:

  1. Též má oblíbená, dýňové polévky jsou výborné,ale s kokosovým mlékem jsem jí ještě neochutnala :-)

    OdpovědětVymazat