Horké švestky

Omáčka, která dodá "šmrnc" tisíci a jednomu sladkých jídel. Osobně mi doladila už tak výborné lívance, rýžovou a ovesnou kaši. Super bude určitě i na palačinkách, napadají mě švestkové knedlíky...

Třešnička na dortu - to je pasé - já volím švestkovou omáčku na ovesné kaši! :-)


Horké švestky

Suroviny:
250 g švestek, skořice, hřebíček, 50 g cukru (já sladila medem), citronová šťáva, panák vody

Postup:
Švestky jsem vypeckovala, dala spolu s kořením, sladidlem do rendlíku. Přilila jsem panáka vody a vařila. Jakmile bylo rozvařeno, chopila jsem se ponorného mixéru a všechno rozmixovala. Hotovo!


Zdroj: Recepty z farmářského trhu 1. díl




Komentáře

  1. Hm tak ty palačinky a švestkové knedlíky si umím žívě představit, asi bude moc dobré a voňavé, zítra vykouším :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky