Paprika podle Gordon Ramsay

Steak z krkovice je moje chuťová láska. Snad jedno z nejoblíbenějších jídel. A protože brambory jako příloha by byla po čase docela nuda, proto se snažím přílohy střídat. Výbornou přílohu jsem našla u Gordona Ramsayho.




Paprika podle Gordona Ramsayho

Suroviny:
paprika, červená cibule, cukr, sůl, pepř, bazalka, červený vinný ocet

Postup:
1. Nakrájela jsem papriku na proužky, cibuli na plátky.
2. Rozpálila jsem pánev, na ní olivový olej a přidala papriku  spolu s cibulí.  Vše jsem chvilinku restovala.
3. Obsah pánve jsem ochutila solí a pepřem a následně zasypala asi lžící cukru.
4. Po asi 5 minutách jsem zalila vařící se přílohu vinným octem, nechala odpařit a ještě chvilinku vařila.
5. Jako poslední krok jsem přidala čerstvou bazalku. (paprika je super i bez ní)



Komentáře

Oblíbené příspěvky