Pečené brambory s uzenou paprikou a česnekem na španělský způsob (Spanish Potatoes)

Skvělá uzená chuť takto pečených pečených brambor,  se bude úžasně snoubit např. s kuřecím steakem. Výborné jsou ale i samy o sobě. Na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí! :-)






Pečené brambory s uzenou paprikou a česnekem na španělský způsob (Spanish Potatoes)

Suroviny na dvě porce:
400 g brambor, 2 menší lžíce rajčatového protlaku, koření uzená paprika, 1 stroužek česneku, sůl, šťáva z citronu, petrželka

Postup:
1. V rychlovarné konvici jsem začala vařit vodu.
2. Brambory jsem omyla, nakrájela na menší kousky, propláchla, osolila, zalila vařící vodou a asi 10 minut si předvařila. Hodně záleží na velikosti kousků. Šlo mi o to, aby brambory byly z půlky uvařené.
3. Zapla jsem troubu na 170°C.
4.  Zcedila jsem vodu a brambory promíchala s protlakem, paprikou, na drobné kousky pokrájeným česnekem. Takhle připravené brambory jsem dala péct.
5. V mezičase jsem si pokrájela petrželku.
6. Jakmile se brambory blížily ke zdárnému konci, zakápla jsem je citronem a dala ještě na chvilinku péct.
7. V závěru jsem hotový pokrm seznámila s posekanou petrželkou a hurá se dobře najíst. :-)


Zdroj inspirace: BBC Good Food




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky