Ruměnka vs. krabičková dieta

Krátká verze:

Krabičková dieta je buď systém vaření si podle jídelníčku nebo taky služba, kterou si objednáte. Následně vám vozí celodenní menu.

Web služby, kterou jsem ozkoušela já:
http://www.ffmenu.cz/

Klady:
+ z 70% jsem si opravdu pochutnala
+  pestrý jídelníček
+ mají dobře zpracované kuřecí maso v omáčkách a kus kus
+ super řešení, když nestíháte nebo neradi vaříte

Zápory:
- lidem z mého okolí přišla služba drahá. Když člověk ale veme v potaz dovoz, celozrnné suroviny a starosti, které mu odpadnou... Navíc jsem z levného kraje.
- služba je poskytována jenom od pondělí do pátku



Fenomén krabičkových diet registruju už delší dobu. Zajímá mě z gastronomického a ženského hlediska. Pojďme si říct, že málokterou (netěhotnou) by potěšil rostoucí pupek a ani ty fotky nejsou koli krát optimisitické.
Kamarádka už s odebíráním krabiček měla zkušenosti, které ji ubraly 10 kg na váze. Výsledek, který stojí za prozkoumání.
V první vlně jsem se vrhla na net a našla si knížku Krabičková dieta. Většinu receptů jsem v úvodu zamítla, kvůli kuchařskému přesvědčení. Prskala jsem něco o tom, že to už si můžu rovnou vylepit do pokojíčku plakát pana B. a naše gastronomie je fakt v háji.

Druhý level už byl o přímém testování. Kamarádka mi nabídla vyzkoušení několika krabiček a já do toho šla. Byla jsem příjemně překvapená. Čerstvá jídla, hodně zeleniny a chutnalo mi. Dokonce mi začalo vrtat, jak dělají to kuřecí maso v omáčkách tak šťavnaté nebo čím dochucují tak dobře kus kus...

Ve finále jsem se už stala konzumentkou služby. Na 4 dny jsem si objednala krabičky. FF menu nedováží do Karviné, takže tímto děkuji E. za dovoz z Ostravy.
Moje krabičkování začalo v úterý. Dostala jsem stylovou papírovou tašku s úhledně zabaleným jídlem a papírem oznamujícím můj jídelníček pro zbytek dnů.


Skvělá souhra náhod byla, že jsem se s krabičkami trefila přímo do příšerné chřipky a tak stačilo jenom svým zombie krokem vytáhnout krabičku ohřát a ve většině případů si pochutnat.
Během čtyř dnů jsem si uvědomila hned několik svých špatných návyků:
a. zpozorovala jsem vařící absťák
b. jím málo ovoce a zeleniny
c. mám večerní žravky
d. během dne uždibuju
e. chtělo by to zpestřit jídelníček.

Nevydržím bez vaření. Těch nádherných surovin kolem, šťastné tváře strávníků relax, který mi vaření přináší. Bez toho to nejde. Nicméně je potřeba zapracovat na zjištěných skutečnostech a třeba se v budoucnu i na krátko ke krabičkám vrátím. :-)


Komentáře

  1. Také bych asi měla vařící absťakák...
    .
    Tenhle článek je moc zajímavý. Vždycky jsem si říkala, jestli je to v těch krabičkách dobré a zda bych do toho šla taky. Dnes už vím, že nešla, ale přesto jistá zvědavost tu je... A kdyby to šlo jen na ty 4 dny - proč ne? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky