Špagety s dýní a šalvějí

Konzumaci špaget preferuju především v soukromí. Není na mě pěkný pohled. Miluju však výzvy, proto jsem v DM koupila špagety s tím, že si během obědů doma udělám pseudo-výcvikový tábor. Toho bohdá nebude, abych se nenaučila jíst špagety! Jídlo výborné, elegance mizivá, ale to časem přijde... Ať už se špagetami zápasíte nebo ne, určitě vyzkoušejte dnešní recept. Určitě za zkoušku stojí!




Špagety s dýní a šalvějí

Suroviny na 1 bohatou porci:
200 g dýně bez dužiny, 25 g máslo, 90 g špagety, šťáva z citrónu, šalvěj, cukr, sůl, parmazán

Postup:
1. Bojovala jsem s dýní! Rozřezat ji, vykuchat a nakrájet na menší kostičky je docela fuška. Zaplať pánbůh, že jsem měla ještě hokkaido, které není třeba loupat...
2. Dýni jsem podlila menším panákem vody, pocukrovala, posolila, dala dusit na mírný plamen a bleskurychle vyběhla na zahrádku pro šalvěj.
3. Popřála jsem sousedce krásný den, neuroticky se podívala na listí, které opadá ze stromů, popadla asi pět lístků a vyrazila zpět do kuchyně.
4. Koukla jsem na dýni, zkontrolovala její stav (jestli z toho nemám kaši nebo uhlík), podle potřeby dolila vodou a jakmile byla měkčí, ale stále pevná, sundala jsem ji z plamene.
5. Na pánvi jsem rozpustila 25g másla, na něm lehce orestovala nakrájenou šalvěj, užila si rozvonění, přidala uvařené špagety, dýni, zastrouhala parmezánem, podlila ještě trochou vody z těstovin, zakápla citronovou šťávou.
6. Obědu jsem dopřála ještě společné vaření na pánvi po dobu asi dvou minut. Přendala na talíř, vyfotila a vrhla se na tréning špagetojezení.



Komentáře

Oblíbené příspěvky