Houbový stroganoff (Mushroom stroganoff)

Seznamte se s jedním z mých oblíbených jídel, které si dělávám opakovaně. Obsahuje všechno, co mám ráda a to v neotřelých, těžkých chutích. Nenáročná rychlovka aneb jídlo z čerstvých, kvalitních surovin v ceně 20kč/porci . Co chtít víc.




Houbový Stroganoff
- jediný hřib, který ve volné přírodě poznám je muchomůrka. Pak ještě při hodně dobré konstalaci hvězd a mykologem za zády václavky. Asi vás tedy nepřekvapí, že jsem si vybrala žampiony z obchodu. Kdo je na tom líp, nebojí se a do jídla zapojí své úlovky z lesa. 

Suroviny:
150 g hub, cibule, česnek, olivový olej, worchesterová omáčka, koření paprika, zakysaná smetana, petržel, sůl, nasekaná petrželová nať

Postup:
1. Cibuli jsem nakrájela na jemno a orestovala na decentním množství olivového oleje.
2. Do hlubší pánve jsem dále přidala trochu česneku, znovu chviličku restovala.
3. Aby nebylo česneku a cibuli smutno, poslala jsem do pánve asi lžíci papriky, zakápla to w. omáčkou a přidala houby. Restovala jsem.
4. Jakmile houby byly orestovány, přilila jsem odhadem deci vody a nechala chvilku dustit. Podle potřeby jsem dolila vodu.
5. Ve finále jsem dochutila, stáhla z plamene a vmíchala zakysanou smetanu. Podávala jsem jak vidno na obrázku s rýží.

Zdroj: BBC God Food


Komentáře

Oblíbené příspěvky